Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi – 0850 220 00 00

Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi – 0850 220 00 00
7 Haziran 2018 tarihinde eklendi, 16.290 kez okundu.

444 00 00 – 0850 220 00 00 Ziraat Bankası müşteri iletişim merkezi numarası ile, para transferleri, banka kartı işlemleri, döviz işlemleri, yatırım işlemleri, kredi kartı işlemleri gibi günlük olarak ihtiyaç duyacağınız tüm bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden sadece telefonunuzu kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.

Ziraat Bankasının gelişmiş telefon bankacılığı sayesinde ne zaman ve nerede olursanız olun, şubeden yapabileceğiniz bankacılık işlemlerinizi 7/24 telefon ile yapabilirsiniz.

Üstelik kullandığınız GSM numaranızın Ziraat Bankası’nda kayıtlı olması durumunda, aradığınız anda herhangi bir tuşlama yapmanıza gerek kalmadan, kullandığınız ürünlerle oluşturulan menüye kolayca ulaşabilirsiniz. Bu sayede farklı ürünler ve bilgilerle zaman kaybetmeden işlemlerinizi hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Bankada kayıtlı olmayan bir numaradan aramanız durumunda ise, müşteri numaranızı, kart numaranızı veya T.C. kimlik numaranızı tuşlamanız yeterli olmaktadır. Bu şekilde yine size özel olarak oluşturulan menüye ulaşabilmeniz mümkündür.

Ziraat Bankası’nın telefon bankacılığı hizmetlerinden faydalanmak isteyen her kullanıcının en yakın Ziraat Bankası şubesine başvurması yeterli olmaktadır. Bankanın bireysel internet bankacılığını kullanan kişiler ise internet şubesinden telefon bankacılığı başvurularını yapabilmekteler.


Ziraat Bankası Müşteri Temsilcisi ile Hangi İşlemler Yapılabilir?

  • Ödemeler,
  • Banka kartı işlemleri,
  • Para transferleri,
  • İnternet bankacılığı destek hizmetleri,
  • Yatırım işlemleri,
  • OGS işlemleri,
  • Hesap işlemleri,
  • Döviz işlemleri,
  • Western Union,
  • Kredi kartı işlemleri.

Ziraat Bankası Telefon Bankacılığından Hangi İşlemler Yapılabilir?

  • Şifre işlemleri,
  • OGS işlemleri,
  • Kredi kartı işlemleri,
  • Yatırım işlemleri,
  • Para transferleri,
  • Hesap işlemleri,
  • Faiz, oran ve kur bilgileri.

Ayrıca bankaya ait 0850 220 00 00 numarasını tuşlayarak ulaşabileceğiniz Sesli Yanıt Sistemi menüsü ile kayıp çalıntı işlemlerine ait bildirimleri yapabilirsiniz.

Ziraat Bankası’nın T.C. Kimlik numarası, kart numarası veya müşteri numarası tuşlandıktan sonra ulaşılabilen ve kişilerin sahip olduğu ürün portföyüne göre değişiklik gösterebilen menüsü şu şekildedir:

  • Kart İşlemleri
  • Hesap İşlemleri (bakiye sorgulama, IBAN no öğrenme, hesap numarası ve müşteri numarası bilgilerinin öğrenilmesi)
  • Şifre İşlemleri
  • İnternet Bankacılığı Teknik Destek Hizmeti
  • Telefon Bankacılı İşlemleri (Telefon Bankacılığı Şifre İşlemleri)
  • HGS – OGS İşlemleri
  • Diğer İşlemler / Bilgi Alma


Etiketler:

Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi – 0850 220 00 00 Konusuna 1 Yorum Yapıldı
  1. Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri dedi ki:

    bağlanamıyorum yardımcı olurmusunuz teşekkürler

Sayfa başına git