Halkbank Telefon Bankacılığı – 0850 222 0 400


Hakbank’ın müşterilerine sunduğu şubesiz bankacılık hizmeti olan Halkbank Diyalog hizmeti, şubeye gitmeden, zaman ve mekan kısıtlaması bulunmadan, 365 gün 24 saat ulaşılabilecek, tüm işlemleri güvenli ve hızlı bir şekilde yapan müşteri hizmet aracıdır.

Halkbank’ın Mutlu Müşteri Merkezi adını verdiği telefon bankacılığa ulaşmak için kullanıcıların 0850 222 0 400 veya 444 0 400 telefonlardan herhangi biri tuşlaması yeterli olmaktadır. Tuşlandıktan sonra kolayca ulaşılabilen Halbank Diyalog Sesli Yanıt Sisteminde en sık ihtiyaç duyulan bankacılık hizmetleri kolaylıkla gerçekleştirilebilmektedir.

Halkbank Kobi müşterilerinin de 444 0 400 numarası ile kolayca ulaşabileceği Halkbank Kobi Diyalog hattı ile tüm kurumsal işlemler hızlı ve pratik bir şekilde yapılabilmektedir.


Halkbank Diyalog Hattı Sesli Yanıt Sistemi

Sesli Yanıt Sistemine ulaşıldıktan sonra ihtiyaç duyulan hizmetin birkaç kelime ile söylenmesi sonrasında bankacılık işlemleri hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilmektedir. İlk ve acil seçenek olarak sunulan Kayıp / Çalıntı Kart / Şüpheli işlem bildirimleri seçeneğinin dışında sunulan ana menüde, aşağıdaki tüm işlemler yapılabilmektedir:

  • Kart işlemleri,
  • Bankacılık işlemleri,
  • Parola ve şifre işlemleri,
  • Mutlu müşteri merkezi,
  • Başvurular,
  • Ürün ve fiyat bilgileri,
  • Kampanya bilgileri,
  • Ödemeler,
  • Para transferleri,
  • Yatırım işlemleri

gibi işlemler gerçekleştirilebilmektedir. Ayrıca müşteri temsilcisine bağlanarak da yukarıdaki işlemlerin dışında Abone24 işlemleri, düzenli ödemeler, online ödemeler, Bank24 Jet Kart işlemleri, internet teknik destek işlemleri gibi birçok hizmetin kolayca alınabilmesi de mümkündür.

Etiketler:

Halkbank Telefon Bankacılığı – 0850 222 0 400 Konusuna 1 Yorum Yapıldı
  1. Halk bankası dedi ki:

    Merhana halk bankası müşteri temsilcisi ile direk bağlanma numarası kaç? Sesli yanıt sistemi üzerinden kaça basıyoruz? Teşekkür ederim. Saygılar.

Sayfa başına git